نمیدونم چرا هر کاری کردم ایشون باهام دوست نشد ... یه ترس عجیبی داشت از همه ، پیشولی مظلوم «: 🐈🌱
︶꒷꒦︶ ๋࣭
من باید توی آلاسکایی ، ادینبورگی جایی به دنیا میومدم ، توی هوای گرم خیلی آدم مناسبی نیستم 💆🏻♀️☀️🫠
‹ من اشتیاق دارم به مسیرهای نرفته ، به مقصدهای بعید ، به هر آنچیزی که دیگران از آن دست کشیدهاند ، به آن فکر نکرده ، یا دستنیافتنی و محال پنداشتهاند .
من اشتیاق دارم به بودن ، به دوام آوردن ، به لبخند زدن در نهایتِ دشواری!🌿💕 ›
هیچکس همیشه قوی نیست،همیشه پرتلاش نیست،همیشه لبخند نمیزنه.
تو اجازه داری خسته باشی،ناامید بشی، حتی گریه کنی…
اما نذار این احساسات، رویاهات رو متوقف کنن.
تو فقط کافیه ادامه بدی،حتی با زانوی زخمی.
همین که هنوز سرپایی، یعنی پیروز شدی🌷🌧
『 @malike_f 』
استادمون میگفت ؛
بین عمل درست و ایمان رابطه خیلی
مستقیمی وجود داره..
یعنی عمل صالح از اثار و نتیجه ایمان و
عقیده است!
- قشنگ میگفت:)))