هیچکس همیشه قوی نیست،همیشه پرتلاش نیست،همیشه لبخند نمیزنه.
تو اجازه داری خسته باشی،ناامید بشی، حتی گریه کنی…
اما نذار این احساسات، رویاهات رو متوقف کنن.
تو فقط کافیه ادامه بدی،حتی با زانوی زخمی.
همین که هنوز سرپایی، یعنی پیروز شدی🌷🌧
『 @malike_f 』
استادمون میگفت ؛
بین عمل درست و ایمان رابطه خیلی
مستقیمی وجود داره..
یعنی عمل صالح از اثار و نتیجه ایمان و
عقیده است!
- قشنگ میگفت:)))
موقعیت ؟
همزمان با دیدن سریال مورد علاقهم
کوکی درست میکنم 🍪💕C᭄ᥫ᭡
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
موقعیت ؟ همزمان با دیدن سریال مورد علاقهم کوکی درست میکنم 🍪💕C᭄ᥫ᭡ 『 @malike_f 』
هروقت یاد گرفتی تنهایی حالت با خودت خوب باشه، دیگه چیزی نمیتونه آزارت بده...
درخیآل'من؛
『🪽ملیکـــہ 』
از نظر روحی به یه همچین کتابخونه ای نیاز دارم 🍓🫧C᭄ᥫ᭡
جذابیت کتابها این است
که تو را به سفر میبرند
بدون اینکه پاهایت را حرکت بدهی...!🪷🌱