حواست هست...؟!
_به خودت
_به اعمالِت
_به گناهات
-که باید جبران کنی و مدام؛
-امروز و فردا میکنی
-خودتو جلوی آینه نگاه کن
داره میگذره..(:
[ عمرت سر برسه چی..؟ ]
بهخودتبیامؤمن
#تلنگر
『🪽ملیکـــہ 』
من گیاهی نیمه جان بودم،خسته از زیستن و ماندن..
هوای تو سبزم کرد🌱
سلام علی آل یاسین «:
از هفته پیش تا اواسط مرداد درگیر امتحان هامونیم 🦢🪄
و بر خلاف دانشگاه ها و مدارس و .. ما همه کلاس ها و امتحانامون حضوریه «:
برامون یه صلوات میفرستین ؟ ک بتونیم هندل کنیم همه برنامه این روز هارو باهم
به یه سنی رسیدم که هر کی دور و برمه ازم کوچیکتره 🦦
ینی چی آخه ! مگه قرار نبود توی هیجده سال بمونم ؟
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام علي علیهالسلام:
از خلوتی راه سعادت نهراسید.