شکست بخشی از زندگیه!
باید شکست بخوری که تغییر کنی و یاد بگیری
پس از شکست خوردن نترس
شاید زمینه یک موفقیت بزرگ بود 🍓⋆𐙚₊˚⊹
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
چند وقتیه گربه ندیدم ... این عکسو دیدم یهو دلم براشون تنگ شد ، انگار گربه ها تو پاییز لوس ترن «: تو
سطح دغدغهم وقتی فردا امتحان شفاهی کلام دارم 💕🌸💓🎀
کاشکی یه همچین آشپزخونه ای تو یکی از روستاهای سبز شمال داشتیم و تنها دغدغه ام این بود که امروز برای مرغابی ها دون پاشیدم یا نه «:🦢
『 @malike_f 』
میگفت :
دنیا پر از رنج است
با این حال درختان گیلاس شکوفه میدهند 🌸🍒
『 @malike_f 』
أین صاحبنا؟
جهان بدونِ شما تکرارِ غم از دست دادنِ عزیزامونه:)
جهان بدون شما دنیای تاریک ِ بی کسی و ظلم مداومِ.
『 @malike_f 』
أین صاحبنا؟
جهان بدون شما مانند سیاهچالی تاریک و مخوف است،و امید آمدنتان همان نوریست که از لا به لای افق می تابد...
『 @malike_f 』
أین صاحبنا؟
_جهان بدون شما؛
دریای خروشانِ غم است،
برگرد و شام ظلمتمان غرقِ نور کن .. :) ❤️🩹
『 @malike_f 』