این انسان ها نیستند که ما را آزرده میکنند
بلکه امیدی ست که ما به آنها بسته ایم 🪴
امام علی (ع)
『🪽ملیکـــہ 』
°☕️🍫🫧°
.
اُمیدوارم غمی که داری، نور بشه، تمامِ راهروهای قلبتو روشن کنه...
https://eitaa.com/bok_mark
میگن صبحی اسرائیل داشته ترقه مینداخته ،
اوکی خیلی تاثیر گذار بود خیلی ترسیدیم ،
حالا چایی میچسبه 😂
إخترعت حبّك كي لا أظلّ تحت المطر بلا مظلّة..
إخترعت حبك كمن يغني وحيداً في الظلام كي لا يخاف
-عشق تو را اختراع کردم، تا زیر بارون بدون چتر نمانم..
عشق تو را اختراع کردم، مثل کسی که تنها در تاریکی آواز می خواند تا نترسد ...🤍
#عربی