میگن صبحی اسرائیل داشته ترقه مینداخته ،
اوکی خیلی تاثیر گذار بود خیلی ترسیدیم ،
حالا چایی میچسبه 😂
إخترعت حبّك كي لا أظلّ تحت المطر بلا مظلّة..
إخترعت حبك كمن يغني وحيداً في الظلام كي لا يخاف
-عشق تو را اختراع کردم، تا زیر بارون بدون چتر نمانم..
عشق تو را اختراع کردم، مثل کسی که تنها در تاریکی آواز می خواند تا نترسد ...🤍
#عربی
مردم ما موقع صدای انفجار میرن رو پشت بوم، اسراییلیها میرن تو پناهگاه!
ما با هم فرق داریم:))
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ازونجایی که درگیر سرماخوردگی شدم ، تصمیم گرفتم امروز به خودم استراحت بدم (:
هوای پاییز با تمام قشنگیش خیلی زود آدمو مریض میکنه💜