『🪽ملیکـــہ 』
🤎🧸🪟
چطوری دلتون میاد پاییز رو دوست نداشته باشین ؟ گوشه به گوشش قشنگیه ... لحظه به لحظش حس خوبه 🍂
از لحاظ روحی نیاز دارم یه دوربین داشته باشم و کل پاییز رو عکاسی کنم 🍁📸
یکی از درختای حیاط میوه داده ... من دیگه مردم براش🍊⛲️
_پاییز_
بیاید بپذیریم هر رنگی که وجود داره پاستیلی و به قول دوستم یواشش خوشرنگ تره 🕰
مثلا قهوه ایه یواش ، سبز یواش 🦦