یکی از بهترین کارها برای آروم شدن سیستم عصبی ، با عجله انجام ندادن کارهاست .
۱. هر موقع احساس کردین خیلی با عجله کار هاتون رو انجام میدین ، چند لحظه از کار دست بکشید ، چند تا نفس عمیق بکشید و دوباره کارتون رو شروع کنید .
۲. اگه کارهاتون رو هم شده ، برنامه ریزی کنید و بر اساس اولویت کاراتون رو شروع کنید .
۳. با عجله انجام دادن کار های باعث اضطراب و استرس و در نهایت باعث مشکلات جدی تری میشه ... 🪴🤍
« سعی کنید هر لحظه به خودتون یادآوری کنید برای این آرامش... در طولانی مدت خیلی تاثیر میذاره »
پ.ن : منظور این نیست که کار هارو به تعویق بندازیم یا انقدر آروم انجام بدیم که به هیچ کاری نرسیم و بقیه رو هم کفری کنیم 😅❤️