2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از الان به عروس آیندم تبریک میگم ، پسرم کاریه 😌
ولی دلیل نمیشه از بچهم زیادی کار بکشی دیگه 👩🏻🦯
برا مادرشوهر بازی زود نیست 😂
#پارت_دو
وَقَدْ خَضَعْتُ بِالْإِنابَةِ إِلَيْكَ وَعَنَوْتُ بِالاسْتِكَانَةِ لَدَيْكَ
فَإِنْ طَرَدْتَنِي مِنْ بَابِكَ فَبِمَنْ أَلُوذُ؟ وَإِنْ رَدَدْتَنِي عَنْ جَنابِكَ فَبِمَنْ أَعُوذُ؟
فَوا أَسَفاهُ مِنْ خَجْلَتِي وَافْتِصَاحِي وَوا لَهْفَاهُ مِنْ سُوءِ عَمَلِي وَاجْتِرَاحِي
با برگشتن به سوی تو خودم را نرم نرم نرم کرده ام و با زاری پیش تو خودم را کوچک کرده ام حالا اگر تو هم دست به سرم کنی باید به که رو بیندازم؟!
اگر تو از پیش خودت ردم کنی دیگر به کجا پناه ببرم؟!
آه از این شرمندگی
وای از این رسوایی و افسوس از این بدکاری و گناهکاری که من دارم🦋
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
°🤍🪴☕️°
و قشنگترین نصیحت رو #کلیم_کاشانی میکنه وقتی میگه:
به هر چه دسترست نیست، دل از آن بردار...🦋
از مادربزرگم پرسیدم:
بابابزرگ تاحالا برات گل خریده؟
گفت: نه اما دامنهایی که برام خریده
گلدار بوده.
«عشق یعنی درک کردن آنچه هست
نه انتظار آنچه نیست...» 🍃
『🪽ملیکـــہ 』
چرا هر لحظه دوریت برامون شکنجهس بابا رضا ؟ (:
نوشت:
«مبتلا نیستید که بدانید دچار بودن یعنی چه!»🤍
یکی از مهمترین چیز هایی که باعث میشه روح آدم لطیف بشه « شعر » هست ...
لطفا وقت و بی وقت برام شعر بفرستین . با تشکر (^^)
من : ببخشید دیر رسیدم کار داشتم ...
+کارم :
«لطفا از اینکه توی پی وی بهم بگین دست به گربه ها نزن و فلان دست بردارید (^^) دوستتون دارم مرسی »