『🪽ملیکـــہ 』
دلخوشی ها کم نیست (^^)🍜
غسان کنفان میگه: هرچه ميخواهی از دست بده به جز دلی كه تلاش ميكند برای خوشحال كردنت دست به كارهای بسياری بزند، بعضی دل ها هيچ جايگزينی ندارند..🤍
『🪽ملیکـــہ 』
🤍⛓
دکتر حسابی میگه:
لذت بردن را یادمان ندادند از گرما مینالیم از سرما فرار می کنیم در جمع از شلوغی کلافه میشویم و در خلوت از تنهایی بغض می کنیم غافل از اینکه
زندگی همان لحظاتی بود که می خواستیم بگذرند... 🌱
『🪽ملیکـــہ 』
نوستالژی 🧃🌥🌱
.
أن تكون سعيداً لا يعني إن كل شيء علي ما يرام، هذا يعني أنك قد قررت أن تعيش حياتك علي الرغم من كل عيوبها.
شاد بودن به این معنی نیست که همه چیز خوب است، به این معنا ست که تو تصمیم گرفته ایی زندگیت را با وجود تمام نقص های آن ادامه دهی.🦋
https://eitaa.com/bok_mark