امشب تو فنجونای زیبا چای خوردیم و همه کنار هم نشستیم خیلی خوش گذشت ماریلا
امشب فهمیدم یه آدم خیلی میتونه خوشبخت باشه حتی اگر تو یه زمستون سرد باشه و موهاشم قرمز باشه خیلی جالب نیست؟!
_ آنشرلی _
『🪽ملیکـــہ 』
عاشق وقتایی ام که بی دلیل حالم خوبه (:
وقتی حال دل خوب باشه ...
رنگ ها پررنگ تره ، همه چیزا باهم ست میشن ،
همه چیز قشنگ تره ، آروم تره ، انگاری که همه کائنات دارن میگن همه چیز برای توئه ، تو فقط بخند (:
.
من گاهی ...
خسته میشوم، میرنجم، ناامیدی را تجربه میکنم و حساسیتهایی دارم. این چیزها بخشی از صفاتِ انسانیِ من است. نمیتوانم از انسان بودن انصراف بدهم.🪴☔️
.