『🪽ملیکـــہ 』
عاشق وقتایی ام که بی دلیل حالم خوبه (:
وقتی حال دل خوب باشه ...
رنگ ها پررنگ تره ، همه چیزا باهم ست میشن ،
همه چیز قشنگ تره ، آروم تره ، انگاری که همه کائنات دارن میگن همه چیز برای توئه ، تو فقط بخند (:
.
من گاهی ...
خسته میشوم، میرنجم، ناامیدی را تجربه میکنم و حساسیتهایی دارم. این چیزها بخشی از صفاتِ انسانیِ من است. نمیتوانم از انسان بودن انصراف بدهم.🪴☔️
.
『🪽ملیکـــہ 』
°🚗🤎⛲️°
بعضی از آدما فکر میکنن قوی بودن یعنی اینکه هرگز درد رو احساس نکنی.
ولی در حقیقت قویترین آدمها اونایی هستن که درد رو احساس میکنن، درکش میکنن و اونو میپذیرن.💕