«لَعَنَ اللهُ قاتِليكِ وَ ضارِبيكِ وَ ظالميكِ و غاصِبي حقّك يا أُمي يا سيِّدَتي وَ مولاتي يا فاطمة الزهراء سلامالله علیها»🖤
『🪽ملیکـــہ 』
_ روضه _
خدایا شکرت
برای قلبی که با روضهی مادر سادات مچاله میشه🖤
من از لیلی و مجنون درس عشقم را نمیگیرم ..
که باشد حضرتِ زهرا هنوزم لیلیِ حیدر 🖤
هدایت شده از بینهایت
ای کاش امشب بگید به کجا بَرَم سری را که نکردهام فدایت؟🖤
#یادگاری_یاس
♾ @binahayat_ir
هر اعتقاد و عقیدهای که دارید؛
بیایید با حضرت زهراسلاماللهعلیها، معامله کنید؛
یقینا ضرر نخواهید کرد...
حضرتمادر