『🪽ملیکـــہ 』
کلمهی “خونه” و “چایی” امیدبخشترین کلمات زندگی من هستن، مثلا بیا خونمون باهم چایی بخوریم.
چقدر جملهی نجاتدهندهایه.🏡
『🪽ملیکـــہ 』
سبز بمان 🌱
فرمول آرامش اینه که بدونی رفتنی میره، اومدنی میاد، موندنی میمونه، شدنی میشه، نشدنی نمیشه و غصه خوردن تو هم هیچ تاثیری تو این رفت وآمدها و شدن و نشدنها نداره.
『🪽ملیکـــہ 』
°🫂🫀°
میخوام بدونی من میمونم.
وقتی بالایی، وقتی پایینی، وقتی خسته ای، وقتی دورت شلوغه، وقتی حالت خوب نیست، وقتی رو ابرایی، وقتی تنهایی، وقتی خنده از رو لبت نمیره , من میمونم.
رفیق نیمه راهت نمیشم، هستم کنارت.
هرچیم ک شد ما با هم درستش میکنیم.🤍