.
چرا هرجا میخوان از امام زمان حرف بزنن
عکس گل نرگس میذارن؟
چون اسم مادرشون نرگس بوده؟
چون گل نرگس زمستون در میاد
وقتی که خاک به نظر مرده میاد
درختها بی برگ شدن
سرما دنیا رو گرفته؛
و دیگه کمتر کسی امید داره به بهار ...
اون وقته که گل نرگس در میاد :)
.
ولی کاش یه قابلیت داشتم میتونستم صدای درونمو میوت کنم ... دو دقه ساکت باش اخه زن 🗿
『🪽ملیکـــہ 』
☕️📙💕
.
اگر جوانی در درس خواندن
و کار های گوناگون، با خُلوص قصد کند
که برای کمال خود ؛ خدمت به جامعه
و اسلام و برای کمک به آیندهی این
کشور بکوشد؛ نتایج و نورانیّتِ آن را
در قلبِ خود میبیند...
- حضرتِآقا
『🪽ملیکـــہ 』
دلم یه همچین جایی رو میخواد ... سبز 🌱
اما امید جایی تو را پیدا خواهد کرد که ناامید ترینی🪽