『🪽ملیکـــہ 』
چرا زمستون خوابیدن اینجوریه ؟ خوابیدنت با خودته بیدار شدنت با خدا 🦦
باشه ولی من اگه مسئولی چیزی بودم برای امتحانا حداقل دو روز فرجه میذاشتم ... بعد از امتحان اصلا یارای درس خوندن نیست🦥👀
درس خوندن برای آخرین امتحان خیلی حس خوبی داره واقعا ... باز تصور کنید تموم شدنشون چه حسی داره 😍
البته که توی حوزه امتحانای ترم که تموم میشه بعد چند وقت شفاهی ها شروع میشه و امتحان های کلاسی ام که یک لحظه مارو رها نمیکنه😂💔
『🪽ملیکـــہ 』
.
-انمعالعسریُسرا🌱-
همیشہیادمونباشہ؛
روز هاۍسختهمیشگۍنیست🤍"⛅️:)!
.
『🪽ملیکـــہ 』
پایان ترم دو 📕🌱
"هرچی بیشتر عادت های غلط زندگیت رو تحمل کنی، رسیدن به چیزهای درست زندگیت رو بیشتر به تاخیر میندازی".
حالا هی بگو از فردا 👩🏻🦯
هدایت شده از رواقدل:)🎀
چرا نشستی؟
پاشو چتری بزن ، زندگیت از یکنواختی دربیاد ، بعدشم 6ماه منتظر باش بلند شه .