.
ولی من نه درونگرام نه برونگرام ... من سنجشگرام ، یعنی میسنجم با کسی درونگرا باشم با کی برونگرا 🦦
.
💕 :『 @bok_mark 』
『🪽ملیکـــہ 』
من به وقتش میکاپ آرتیست و شینیون کار هم هستم 😂
نتیجش هم اینه ها 🥺💕
البته الان دیگه کامل بهمشون ریخته 😂
هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
امشب یه جور عجیبی قشنگه ... کم پیش میاد شهر ما اینجوری بارون بباره 🥺🌧
.
النهاراتُ التي ترحل هل تلتفتُ لترانا ماذا نفعل في غيابها؟🤍
روزهایی که میروند آیا به ما رو میکنند تا ببینند در نبودشان چه میکنیم؟
.
『🪽ملیکـــہ 』
. النهاراتُ التي ترحل هل تلتفتُ لترانا ماذا نفعل في غيابها؟🤍 روزهایی که میروند آیا به ما رو می
پ . ن : پس تو هم برای چیزی که گذشته خودتو ناراحت نکن💕