.
عزیزم:
امیدوارم اگه اشکی ریختی از شیرینی تموم شدن سختی راهی باشه که براش جنگیدی.🫀🫂
.
『🪽ملیکـــہ 』
سبز🌱
.چرا تسلیم بشم؟
وقتی رنجشو کشیدم
آسیبشو دیدم
تنهایی هاشو کشیدم
زخمشو خوردم
صبر میکنم تا
پاداشش رو بگیرم.