ملجأ
نه اینکه نظر بقیه برام خیلی مهم باشه ها ولی نوشتم و نویسندگی تنها چیزیه که میتونم ادعا کنم توش استعد
بابا تو خیلی خوبییییییی نیلان
ببین من عاشق نوشتنتم عاشق ها!
و واقعا هم خوبی!
ادعا نیست واقعیته!
هدایت شده از 🌻🥀𝕊𝕦𝕟𝕗𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣🥀🌻
خیلی باحاله، داریم میریم توی خرداد و هوا انقدر سرده که من توی خونه بافت میپوشم
ملجأ
خیلی باحاله، داریم میریم توی خرداد و هوا انقدر سرده که من توی خونه بافت میپوشم
ما دیشب شوفاژ ها رو باز کرده بودیم😂😂