هدایت شده از 🌻🥀𝕊𝕦𝕟𝕗𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣🥀🌻
خیلی باحاله، داریم میریم توی خرداد و هوا انقدر سرده که من توی خونه بافت میپوشم
ملجأ
خیلی باحاله، داریم میریم توی خرداد و هوا انقدر سرده که من توی خونه بافت میپوشم
ما دیشب شوفاژ ها رو باز کرده بودیم😂😂