https://eitaa.com/maljja/3468
دقیقا
والا خودمم از درجا زدن بدم میاد و دنبال راه های جدیدم
حالا یکم حوصله ام رو جمع و جور کنم یه فکر بهتر براش میکنم
قربونت❤️
ملجأ
من معمولا کسی رو ایگنور نمیکنم سریع سین میکنم و جواب میدم اما خدا نکنه بخوام این بلا رو سر کسی بیار
من هروقت میخوام یکی ایگنور کنم بدتر میشه😂😂
رفتارهای غیرمتعارف و عجیب غریب نشون میدم طرف فکر میکنه دارم بهش توجه میکنم