امروز اینطوری بود که من یه اکیپ دارم دوستام یه سال از خودم کوچکترن سه تاشون یکیشون هم دو سال ازم کوچیکتره بزرگ جمعم
بعد خب ما هم امتحانامون گفتن غیر حضوریه هفتم تا دهم
هیچی دیگه حمله کرده بودم بهش که ارههههههه خوشحال باشید نگید یه دوست بدبختی داریم🤣😭داشتم خودمو میکشتم اون وسط
ملجأ
https://eitaa.com/maljja/3625 وای😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣عالی هستی
کاش یه جهش در قدرت ماورایی منم داشته باشم زندگی حوصلمو سر میبره
ملجأ
دلم نمیاد بدبختی
بیاد بابا حالا همه منو میزنن تو هم بزن😔(الکی میگم یه قیافهمظلوم دارم اونو میگیرم کسی دلش نمیاد بزنتم)