اومهمیا قشنگ یه برادر بزرگتره
خیلی خوبه😭
نصف این بچه با ملاحظه بودم الان یه پخی شده بودم
ملجأ
اومهمیا قشنگ یه برادر بزرگتره خیلی خوبه😭 نصف این بچه با ملاحظه بودم الان یه پخی شده بودم
با روش های مخصوص برادرانه😂😂😂
ملجأ
وای گرگ و میش جدی یادش بخیر😂
هیچوقت یادم نمیره ۹ یا ۱۰ سالم بود نشستم ازش ببینم بعد مامانم فهمید کلی دعوام کرد که مناسب سنت نیست😂هیچی دیگه ندیدم دیگه بقیشو ولی الان دلم میخواد ببینمش شرایطش پیش نمیاد😂😂😂
ملجأ
هیچوقت یادم نمیره ۹ یا ۱۰ سالم بود نشستم ازش ببینم بعد مامانم فهمید کلی دعوام کرد که مناسب سنت نیست😂
خب واقعا مناسب سنت نبوده😂😂
ای بابا