وای بچه ها
مامانم امروز حالش بد شد ساعت پنج صبح
با بابام رفتن درمانگاه، من خواب بودم(کمتر از یک ساعت بود خوابیده بودم)
بعد که برگشتن بابام دلش نمیومد مامانم رو ول کنه بره سر کار اومده منو بیدار کرده😂😂😂
مامانم قبول نمیکرد که بابا منو بیدار کنه
تا مامانم رفت لباس هاش رو عوض کنه بابا اومد منو بیدار کرد که پاشو مراقب مامانت باش حالش خوب نیست😂😂
البته اینم بگم برای اینکه منو از خواب نازنینم جدا کنه یه دور هم ناز منو کشید
چون بیدار نمیشدم😂😂
ملجأ
Snow,snow,snow forever>>>
اینکه امسال برف بازی نکردم یه جور احمقانه ای غمگینم میکنه:)
دلم نمیومد مامانم رو بکشم توی اون سرما
تنهایی هم که نمیشه بازی کرد
خلاصه که... انشاءالله زمستون بعدی
هدایت شده از چاینعنایشرلوک🎀
464.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماهِ در آغوش او زیباست یا ماهِ در آغوش من...:)