ملجأ
Snow,snow,snow forever>>>
اینکه امسال برف بازی نکردم یه جور احمقانه ای غمگینم میکنه:)
دلم نمیومد مامانم رو بکشم توی اون سرما
تنهایی هم که نمیشه بازی کرد
خلاصه که... انشاءالله زمستون بعدی
هدایت شده از چاینعنایشرلوک🎀
464.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماهِ در آغوش او زیباست یا ماهِ در آغوش من...:)
هدایت شده از The S&G
USER: https://eitaa.com/maljja
________________________
-کاپیتان دسته هفتم گنگ تومان، تحت نظارت موچو چرا که در نظرش شک برانگیز هستید
-با تاکهمیچی همکار هستید
-آدم رو یاد روباه نه دم میندازی
-مطمئنا در جهانی دیگر که قوانینش حول جادو میچرخند، یار و همدمی عزیز و وفادار خواهی داشت، و یار تو یک اهریمن خواهد بود