ملجأ
دقیقا برا من هر بار که گریه کنم بخاطرشون هم هست
من وقتی بخاطرش گریه کردم دیگه دوستش ندارم
ملجأ
باز شما خوبه استعدادی به این فوق العادگی دارید بانو
عزیزم به قدرت خوندن شما و اون پادکست های قشنگتون نمیرسه
ملجأ
وقتی موقع ارزیابی و نمره دهی به استادا توی سایت میشه و سرنوشت اون استاد برانداز توی دست منو دوستامه
حالا برانداز که نیست
ولی از خجالت استاد کامپیوتر در میام قطعا
ملجأ
من وقتی بخاطرش گریه کردم دیگه دوستش ندارم
من انقد نه باید خیلی گریه کنم بعد از چشمم میوفته
دفعه قبلی که یادته🤣
ملجأ
عزیزم به قدرت خوندن شما و اون پادکست های قشنگتون نمیرسه
نیلان بهت بگم صدام جدیدا یه جوری شده که یا جیغه یا بم باورت میشه؟😂
خیلی چرت شده صدام اصلا نابود شده
نمیتونم مث همیشه بخونم
ملجأ
من انقد نه باید خیلی گریه کنم بعد از چشمم میوفته دفعه قبلی که یادته🤣
بله بله کاملا یادمه
مراحل از چشم انداختن رو باهم طی کردیم😂
ملجأ
نیلان بهت بگم صدام جدیدا یه جوری شده که یا جیغه یا بم باورت میشه؟😂 خیلی چرت شده صدام اصلا نابود شده
عزیزم تو تازه به من وویس دادی
اینو که به من نگو
صدات هنوزم فوق العاده ست