قرار بوده ساعت ۸ امتحانو بفرسته
۸ و ربع فرستاده کلی استرس بهمون وارد شد
ایندفعه تایمش کلا هفتاد دقیقه بود بعد مثلا صحیح غلط داده بود،گفته بود پاسختونو توضیح بدید
نقطه چین داده بود همینو گفته بود
تستی داده بود همینو گفته بود
بعد ۱۰ سوال هر کدوم هزار تیکه
تایم کم اوردیم
یه سوالو نصفه گزاشتم اصلا
از بقیه هم مطمئن نیستم
نصف کلاس نمیومد پی دی افشون
ایشون هم گروه تشکیل ندادن تو بله
آیدیشون هم ندادن
تایم ارسال پاسخبرگ هم که تموم شد گزاشتن رفتن هیچ بهمون توجه نکردن
یعنی قشنگ حاضر بودم حضوری بدم ولی مجازی نه
تو مجازی انقد یهو میترسم مغزم کار نمیکنه دستام یخ میکنه نمینویسه
یهو هنگ میکنم
واس همین زمان کم اوردم
ملجأ
قرار بوده ساعت ۸ امتحانو بفرسته ۸ و ربع فرستاده کلی استرس بهمون وارد شد ایندفعه تایمش کلا هفتاد دقیق
فدای سرت بچم
این یعنی همه همین وضعیت رو داشتن