نصف کلاس نمیومد پی دی افشون
ایشون هم گروه تشکیل ندادن تو بله
آیدیشون هم ندادن
تایم ارسال پاسخبرگ هم که تموم شد گزاشتن رفتن هیچ بهمون توجه نکردن
یعنی قشنگ حاضر بودم حضوری بدم ولی مجازی نه
تو مجازی انقد یهو میترسم مغزم کار نمیکنه دستام یخ میکنه نمینویسه
یهو هنگ میکنم
واس همین زمان کم اوردم
ملجأ
قرار بوده ساعت ۸ امتحانو بفرسته ۸ و ربع فرستاده کلی استرس بهمون وارد شد ایندفعه تایمش کلا هفتاد دقیق
فدای سرت بچم
این یعنی همه همین وضعیت رو داشتن