https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3869
صادقانه بگم یه جاهایی از دنیاش فاصله میگیرم ولی وقتی دوباره میخونمش غرق میشم
من فقط جلد یک رو دارم که اونم مال من نیست و حتی نمیدونم کی میتونم جلد دو رو بخرم😂
هدایت شده از کیمیاگر فلسفه باف
سلام
من یه کیمیاگرم
چرا؟
چون تونستم غم هام رو تبدیل به شعر هام و متن هام کنم
و تونستم همزمان از دل این انفجار های شیمیایی زنده بیام بیرون
ملجأ
سلام من یه کیمیاگرم چرا؟ چون تونستم غم هام رو تبدیل به شعر هام و متن هام کنم و تونستم همزمان از
بدو بدو بیاید اینجا
آفرین
https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3873
چه ایده نابی
شما در کدامین نقطه ی ایران ساکنی خانومی؟