بعد بخش جالبش این بود که اومدم سبزی خوردنمو قطع کردم بهتر شد😂(البته از سبزی ها فقط ریحون میخورم )
ملجأ
به علاوه جود با وجود آدم هایی که میشه گفت دوستش دارن بازم تنهاست و مجبوره خودش گلیمش رو از آب بیرون
واقعا کاری میکنی دلم بخواد بخونمش😭😂
ملجأ
رسما وارد تابستون شدیم میتونم هربار که گرمم شد بگم لعنت به تابستون
مهمتر از تابستون اگه گفتی وارد چه ماهی شدیم😔😂
ملجأ
ولی گرما انقدر برام آزاردهنده ست که تا اواسط شهریور از تابستون متنفرم
خوشحالم اینجا زندگی نمیکنید واقعا به معنای واقعی بدون کولر اصن امکان نداره پاتو بتونی بزاری بیرون مخصوصا سال های اخیر
امسال خرداد به اندازه مرداد پارسال داغ بود
ببین دیگه مرداد امسال چیه
اینکه یهو اومدم اینهمه جواب دادم اصلا هم بخاطر این نبود که امتحان زمین خیلی خوب بود تازه وقتم اضافه اور-😂