ملجأ
ولی گرما انقدر برام آزاردهنده ست که تا اواسط شهریور از تابستون متنفرم
خوشحالم اینجا زندگی نمیکنید واقعا به معنای واقعی بدون کولر اصن امکان نداره پاتو بتونی بزاری بیرون مخصوصا سال های اخیر
امسال خرداد به اندازه مرداد پارسال داغ بود
ببین دیگه مرداد امسال چیه
اینکه یهو اومدم اینهمه جواب دادم اصلا هم بخاطر این نبود که امتحان زمین خیلی خوب بود تازه وقتم اضافه اور-😂
ملجأ
مهمتر از تابستون اگه گفتی وارد چه ماهی شدیم😔😂
بله بله وارد تیر شدیم
تولد دخترم نزدیکه