انقدر این انیمشین رو دیدم که متوجه شدم صدای دوبله ی ماریان موقع آواز خوندن و حالت عادیش یکیش نیست😂
ملجأ
حتی اگه یک ساعت میخونی بهش امید داشت باشه لاشخورهای مثل من همونم نمیخونن😂
به هر حال کسایی هم هستن که ۱۰ برابرشو میخونن
ملجأ
وسط جدال بین سایلس و لیان و گوست، جای فور خالی بود که اضافه شد
پست های اون شب رو نفرستادم😂