راستی بهتون گفتم خانواده تصمیم گرفتن امسال بخاطر اینکه تابستونه و گرمه بیخیال نذری شیرکاکائو ی هرساله بشن؟
ملجأ
کلا توی آخرالزمان
امروز داشتم به عمرم فکر میکردم
چیزی بهتر نفهمیدم متوجه اومدن و رفتن پاییز و زمستونم نشدم
قبلا تغییر فصل هارو تشخیص میدادم
ولی امسال اصلا نفهمیدم
انگار زندگیش نکردم کلا
ملجأ
چرا محرم امسال رو گذاشتن روی 2X
دقیقا هیچی ازش نفهمیدم
مث هر سال نبود برا من حداقل
یه جا دسته چهارم رو پیدا کردم
هم تعداد صفحاتش نزدیک ۲۰۰ تا کم بود و هم جلدش داغون بود🤡