ملجأ
دقیقاااا
فقط مشکلش این بود که تا ۴ صبح گریه کردم بعد الان رفتم روضه اشکام تموم شده بود🤣
ملجأ
ما که ندیدیم
من اینی که الان بودم جز استثناهاست(هر سال روز تاسوعا عاشورا میریم اینجا اکثرا عاشورا)