هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
بنظرم یکی از بدترین و دردناکترین حسهاییام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویتت هست نباشی؛ نه تنها نمیشه هضمش کرد بلکه چنان احساس ناکافی بودنی بهت میده که تا مدتها از حست متنفر باشی.
@tarrkhoon; ִֶָ
ملجأ
بنظرم یکی از بدترین و دردناکترین حسهاییام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویت
وای که چقدر حق و منی ک دردش رو کشیدم میگم این جمله رو باید با اب طلا نوشت
هدایت شده از ˒⏤͟͟͞͞𝑫𝒆𝒆𝒑 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒖𝒏𝒈𝒆𝒐𝒏๛