ملجأ
بنظرم یکی از بدترین و دردناکترین حسهاییام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویت
وای که چقدر حق و منی ک دردش رو کشیدم میگم این جمله رو باید با اب طلا نوشت
هدایت شده از ˒⏤͟͟͞͞𝑫𝒆𝒆𝒑 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒖𝒏𝒈𝒆𝒐𝒏๛