من شاید از تابستون متنفرم باشم اما با کسایی که تابستون فصل مورد علاقشونه واقعا هیچ مشکلی ندارم
تازه خیلی هم به نظرم جالبه واقعا
خب
از اونجایی که از پنج صبح بیدارم و کلا سه ساعت خوابیدم
توی گرمای وحشتناک و آفتاب سگی هم بودم
پس میریم لالا