ملجأ
باورم نمیشه ولی خوابم میاد 😂
هرچی کم خوابی توی این هفته داشتم رو یکجا جبران کردم😂
https://eitaa.com/bii_mantegh/965
😅😅😅
من روز قبلش روی هم سه ساعت نخوابیده بودم غش کردم
https://eitaa.com/bii_mantegh/966
دقیقا
من کلا ساعت خوابم وحشتناکه
توی دو سه روز قبلش هم کم خوابی داشتم دیگه غش کردم😂
هدایت شده از سکوتنوشته_
اوه پسر!اونا به من نمیگن راه درست کودومه و وقتی نوک کفشم به سنگ ریزهی کف جادهی مسیر اشتباه میخوره،فریاد سر میدن که هووی!مگه کوری؟نمیبینی داری اشتباه میری؟واقعا که احمقی!
منو بابت اشتباهات کوچیک و بزرگم سرزنش میکنن درحالی که حتی رفتار درست در اون موقعیت رو بهم یاد ندادن!
مثل این میمونه که روز اول مدرسه،یه بچهی هفتساله باشی و وارد کلاس بشی.بعد از گفتن اسم و فامیلیت معلم ازت بخواد اسمتو بنویسی.ولی تو بلد نیستی!معلمت با فریاد میگه چی؟!بلد نیستی؟خدای من چه بچهی احمقی!
این درحالیه که درواقع اول اون معلم باید به تو نوشتن رو یاد بده و بعد ازت چنین چیزی درخواست کنه.
زندگی همینقدر بدخلقه.تنها معلمی که اول امتحان میگیره و بعد درس میده.اما خب؛ما عادت کردیم نه؟
_سکوت