هدایت شده از سکوتنوشته_
اوه پسر!اونا به من نمیگن راه درست کودومه و وقتی نوک کفشم به سنگ ریزهی کف جادهی مسیر اشتباه میخوره،فریاد سر میدن که هووی!مگه کوری؟نمیبینی داری اشتباه میری؟واقعا که احمقی!
منو بابت اشتباهات کوچیک و بزرگم سرزنش میکنن درحالی که حتی رفتار درست در اون موقعیت رو بهم یاد ندادن!
مثل این میمونه که روز اول مدرسه،یه بچهی هفتساله باشی و وارد کلاس بشی.بعد از گفتن اسم و فامیلیت معلم ازت بخواد اسمتو بنویسی.ولی تو بلد نیستی!معلمت با فریاد میگه چی؟!بلد نیستی؟خدای من چه بچهی احمقی!
این درحالیه که درواقع اول اون معلم باید به تو نوشتن رو یاد بده و بعد ازت چنین چیزی درخواست کنه.
زندگی همینقدر بدخلقه.تنها معلمی که اول امتحان میگیره و بعد درس میده.اما خب؛ما عادت کردیم نه؟
_سکوت
پارسال که رفتم چشم پزشکی بهم گفت چشمات خیلی حساسه و فقط باید هربار که شروع کرد یه مدت قطره بریزی
https://eitaa.com/bii_mantegh/967
نه من کلا مرض دارم😂
بیشتر توی ماه رمضون خودمو به فنا میدم و عمدا بیدار میمونم
درواقع به شب بیداری اعتیاد پیدا کردم ولی سعی میکنم درستش کنم(زیر چشمام گودال شده قشنگ)
آره خلاصه باید آدم بشم
https://eitaa.com/bii_mantegh/968
اتفاقا منم عینکی ام😂
تازه مطمئنم چشم هام ضعیف تر شده(همین الانش شماره چشمم چهاره🤡)
نه فکر نکنم😂