https://eitaa.com/bii_mantegh/967
نه من کلا مرض دارم😂
بیشتر توی ماه رمضون خودمو به فنا میدم و عمدا بیدار میمونم
درواقع به شب بیداری اعتیاد پیدا کردم ولی سعی میکنم درستش کنم(زیر چشمام گودال شده قشنگ)
آره خلاصه باید آدم بشم
https://eitaa.com/bii_mantegh/968
اتفاقا منم عینکی ام😂
تازه مطمئنم چشم هام ضعیف تر شده(همین الانش شماره چشمم چهاره🤡)
نه فکر نکنم😂
193.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منی که یا ده شب میخوابم یا پنج صب:🤡