eitaa logo
مدارس امین
21.7هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
5.5هزار ویدیو
7.1هزار فایل
✅ کانال آموزشی و محتوایی مدارس امین ✅ کانال اطلاع رسانی مدارس امین https://eitaa.com/amouzeshamin
مشاهده در ایتا
دانلود
علل و آثار حکم حجاب از دیدگاه قرآن و سنّت.pdf
11.32M
خانواده اسلامی(حجاب) مدیریت مدارس امین @mamin110
13.pdf
5.94M
مدیریت مدارس امین @mamin110
آسیب پذیری طلاق عاطفی و جلوگیری از جدایی عاطفی.pdf
4.92M
خانواده اسلامی(طلاق) مدیریت مدارس امین @mamin110
آثار اجتماعی حجاب و بی حجابی.pdf
2.75M
خانواده اسلامی(حجاب) مدیریت مدارس امین @mamin110
اهمیت عفاف و حجاب در قرآن و احادیث.pdf
2.72M
خانواده اسلامی(حجاب) مدیریت مدارس امین @mamin110
11 غیرت دینی.pdf
7.66M
مدیریت مدارس امین @mamin110
14.pdf
7.6M
مدیریت مدارس امین @mamin110
ویژگی های خانواده قرآنی (بخش اول).pdf
2.62M
خانواده اسلامی(اخلاق) مدیریت مدارس امین @mamin110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستورالعمل استاد فاطمی نیا برای شب قدر از همه بزرگواران التماس داریم اللهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین علیه السلام
🏴 بشکند دستی که فـرقت را گسست من بمیرم تیغ تا ابرو نشست آن که خورد از سفره ات نان و نمک نانجیب آخر نمکدان را شکست شاعر:
الهی ! بنده ای گم کرده راهم * * * بده راهم که سرتاپا گناهم اگر عمری به غفلت زیست کردم * * * تمام هستیم را نیست کردم به هر در ، حلقه کوبیدم خدایا * * * لباس یأس پوشیدم خدایا اسیر نفس هر جایی شدم من * * * مقیم شهر رسوایی شدم من نچیدم گل زشاخ آرزویی * * * ندارم پیش مردم آبرویی کنم با عجز و لابه بر تو اظهار * * * گنه کارم گنه کارم گنه کار تو رحمان و رحیم و مهربانی * * * منم مهمان تو ، تو میزبانی تو سوز سینه ام را ساز کردی * * * در رحمت به رویم باز کردی تو گفتی توبه کن ، من می پذیرم * * * ترحم کن امیرا من فقیرم الهی ! هرچه هستم هر که هستم * * * سر خوان عطای تو نشستم یقین دارم که با این شرمساری * * * نجاتم می دهی از خوار و زاری اگر کوه گنه گردیده بارم * * * یقین دارم علی را دوست دارم ببخشا ای همه آگاهی من * * * گناهم را به خاطرخواهی من الهی ! گرچه هستم غرق عصیان * * * پشیمانم پشیمانم پشیمان
اَللّـهُمَّ اِنّی اَسْتَغْفِرُکَ؛ لِما تُبْتُ اِلَیکَ مِنْهُ ثُمَّ عُدْتُ فیهِ خدایا من آمرزش می خواهم، برای گناهانی که پس از توبه کردن دوباره به آن ها دست زده ام...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مرحوم حاج اسماعیل دولابی (ره): اگر در شب های قدر، همه مردم کسانی را که به گردنشان حقی دارند را ببخشند، مشکل همه در یک شب حل می‌شود.
ندارم هیچ یأسی تا حسین است همیشه رمز بخشش «یاحسین» است اگرچه نوکر خوبی نبودم حساب امشب من با حسین است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذکر عارف بالله مرحوم آیت الله شاه آبادی برای رهایی اهل جهنم الهی العفو بحق الحسین علیه السلام 😭😭😭
حسین جان میان کل اسماء گرانقدر نشسته اسم زیبای تو در صدر بحق اسم تو، پروردگارم مرا میبخشد اخر در شب قدر😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای قبل از افطار ایت الله ناصری (سلمه الله)
آزمون امروز تا ساعت 22 برای داوطلبانی که تا کنون در آزمون پنجم شرکت نکرده اند، فعال می باشد. https://eitaa.com/joinchat/3540123666Cc2e1e06760
قَالَ اَمیرُالمُومِنِین الحَذرَ الحَذَر فوَالله لقَد سَتَرَ حَتَی کَانّه قَد غَفَرَ.نهج البلاغه.
🔴 (عج) در بیان (ع) 🔵 اصبغ ابن نباته كه از ياران بزرگوار علي عليه السلام است مي گويد از حضرت علي عليه السلام شنيدم كه در مورد امام زمان فرمودند: 🌕 صاحب هذا الأمر الشَریدُ الطَریدُ الفَریدُ الوَحید 🔺 صاحب اين امر شريد (آواره) و طريد (رانده) و فريد (تك) و وحيد ( تنها) است. 🔹 امام زمان براستي در اين زمان طرد شده است زيرا موقعيت و منزلتي را كه در شان ايشان است برايشان در نظر نمي گيرند و حقوق ايشان آنگونه كه بايد ادا نمي شود. هيچ كدام از مراحل شكر در برابراين نعمت عظيم الهي به طور شايسته ادا نمي شود. به عبارتي درعين اينكه نعمت عام وجود امام زمان عليه السلام شامل حال همه هست ولي شكر آن گزارده نمي شود. تا جايي كه مردم ولي نعمت خويش را كنار گذاشته اند و دانسته يا نا دانسته ايشان را با قلب و عمل و زبان خويش طرد كرده اند كم بودن اعوان و انصار يكي ديگر از معاني صريح وروشن غربت است. كسي كه به اندازه كافي يار و ياور نداشته باشد حقيقتا غريب است. امام زمان عليه السلام به معني نيز غريب است زيرا تعداد دوستان واقعي و مخلص ايشان بسيار اندك هستند. اگر به اندازه كافي يار و ياور داشت امر ظهورشان اين اندازه به تعويق نمي افتاد. کمال الدین و تمام النعمه، جلد اول صفحه ۳۰۳