ایدهی یه متنِ خیلی خفن امروز وقتی داشتم کارامو میکردم خورد به ذهنم، امّا الآن یادم نمیاد چی بود. فعلاً لذتشو ببرید تا بعداً متنشم برسه.
«منِفیالحال»
هرکدومو میخونم یه دور میگم: "چهغلطا"
چقدر بامزهم الهی خداحفظم کنه
چهغلطا تیکهکلامِ اصلیِ منه و مهم نیست شما در مکالمه چی گفتید، پاسخِ من "چهغلطا" عه. مهم نیست محتوای ریلز چیه، کامنتِ من "چهغلطا" عه. مهم نیست استوریِ شما چیه، ریپلی من "چهغلطا" عه و مهم نیست شما چیکار کردید، ریاکشن من نسبت به تمامیِ اعمالِ شما، "چهغلطا" عه.
هدایت شده از قطابوچای.
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/mane_felhal/1824
چه غلطا
#دایگو