قلبم تحت فشار بود امشب. هردور به این قضیهی که دیگه جسمِ حضرتآقا بینمون نیست فکر میکنم، ذرهذره، سلولسلول و تیکهتیکهی بدنم آتیش میگیره. گوشتی که روی حرارت بالا شروع میکنه به آب شدن رو در نظر بگیرید، بنده همینجوری دارم میسوزم و آب میشم ..
- یکی از برادرها گفتند آن کسانی که عناصر قدرت در اختیار آنها است، مثلاً عناصر امنیتی و نظامی و مانند اینها، در مواقع حسّاس در مقابل رژیم صهیونیستی مثلاً به وظیفهشان عمل نمیکنند، تبدیل میشوند به بیانیّهنویس! این درست نیست، نه. آن کسانی که باید کاری را انجام بدهند، در وقت خودش کار را انجام دادند. اگر آن کاری که شما متوقعید انجام بگیرد و انجام نمیگیرد، دنبال کنید و تحقیق کنید [که البته بعضی جاها قابل تحقیق هم نیست]، برای اینکه مسائل سرّی است، خواهید دید که نه، موجه است؛ یعنی آن عملی که انجام گرفته یا عملی که انجام نگرفته، کاملاً دارای توجیه است.
هدایت شده از خورشیدگردون
من جان ناقابلی دارم، حالا وقت چاییه، حنانه خانوم میخواد شعر بخونه، چرا گریه میکنید؟، آرام باشید این چیزهایی که شما میبینید حوادث طبیعی یک راه دشوار به سمت قله است، آقا جون کی بهت گفت اینو بگی؟، دعا خوندم دیگه، این انگشتر 55 سال با منه مال روز عقد منه، چی میخواد این بچه؟ پفک حالا خیلی چیز تعریفی نیست یه بيسکوئيتی چیزی به بچه ها بدید اقلا به بزرگ تر ها که نمیرسید. بغلم کنی؟ پاشو بیا اینجا بغلم، حالا چه مردم بدونن چه ندونن من تک تک مردم رو دوست میدارم. یعنی همه رو دوست میدارم برا همه دعا میکنم من،
اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً ...
من یه دوست داشتم که اهل لبنانه. حدوداً از وقتی اینستا پیجمو بست دیگه نتونستم باهاش ارتباط بگیرم. دلتنگشم و دلواپسش. نگرانشم و نگران همهی لبنانیهام. یه الهیبهالرقیه بگید برای حال خوبشون.
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب .pdf
حجم:
185.8K
📝 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای قائد عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم
🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62808
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از آنروزیکهدیگرنیستم.
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قشنگترین فیلمِ کوتاه عمرم بود =)
«منِفیالحال»
قشنگترین فیلمِ کوتاه عمرم بود =)
از شدت زیباییش واقعاً حیرتزدهم.
یه تجمع گذاشتن مخصوص بچههای رسانهای، حالا رسانهی مراسم رو کی پوشش میده؟ خود بچههای رسانهای. شما تابع f(f(x)) رو در نظر بگیرید. همون.
واقعاً کاش قالیباف همینجا چندتا میم چاپ میکرد و در جواب به همشون فقط میم میاورد بالا.
برگام. قبلاً ساعت ۹شب اگر خونه نبودم بابام زنگم میزدن و میگفتن اگر تا یهربع دیگه خونه نباشی بعدشم حق نداری بیای خونه. الآن اگر ساعت ۱۲شب خونه باشم میگن اگر تا یهربع دیگه تجمع نباشی بعدش دیگه تو اون خونه جایی نداری. زمان همهچیز رو تغییر میده.
اوضاع سلامتروانم از اونایی که فیلم میفرستادن اینترنشنال و میگفتن «فلانجا فلانچیزه، لطفاً بزنید» هم خرابتره.