eitaa logo
«منِ‌فی‌الحال»
1.3هزار دنبال‌کننده
164 عکس
32 ویدیو
5 فایل
• - وجود مشدد، در تشدیدِ شدیدت. - محورِ گزافه‌گویی‌های نیمه‌وقت تقلید شما از متون و رسانه‌های کانال موجب نارضایتی بنده‌ست. • یقیناً کلهُ خیر / خیره ان‌شاءالله • ،، این‌جا در آن‌یکی نرم‌افزارِ میهنی: https://ble.ir/mane_felhalhttps://virasty.com/Im_Boka
مشاهده در ایتا
دانلود
از عشقِ تو من مرغم. باور نداری قدقد.
زیارتت قبول.🤍
«منِ‌فی‌الحال»
آخرین روزِ اُردی‌بهشت.
ناجالب‌ترین اردیبهشت زندگیِ چندین و چندساله‌م بود. امیدوارم دیگه تکرار نشه.
سالومه اعتبارش نهایتاً تا زانومه.
سلام صبح متمایل به ظهر زیباتون بخیر.🌞
دیروز سپاه بیانیه داده و داخلش گفته: «تیم دیپلماسی نیازمند پشتیبانی در تجمعات شبانه تا پیروزی نهایی است» و متاسفانه طبق عقیده‌ی ایتاییون گرامی، سپاه هم از دایره‌ی انقلاب خارج شد.
ناشناس: بیگانه، ذهول، غریبه، غریب، گمنام، مجهول، ناآشنا، ناشناخته، کسی که هویتش مشخص نمی‌شود.
غم گریبونت‌رو که بگیره دیگه مگه رها می‌کنه لامذهب؟ می‌خوابی و سرت‌رو رها می‌کنی روی زمین سفت و سخت و یهو یه یه شاخه غم میاد خِرِتو می‌گیره. باهاش درگیر می‌شی و پرتش می‌کنی اون‌ور، اونم نامردی نمی‌کنه و دست اون‌یکی شاخه‌ی غم‌رو می‌گیره بیاره برای کمک. دوتایی میوفتن به جونت. دوتا می‌شه سه‌تا. سه‌تا می‌شه پنج‌تا. پنج‌تا می‌شه پونزده‌تا. پونزده‌تا می‌شه سی‌تا. دور تا دورت می‌ایستن و می‌شن یک دسته غم. از این دسته یکی خنجر می‌زنه، اون‌یکی چاقو می‌کنه تو آستینت، یکی دیگه چنان سیلی‌ای بهت می‌زنه که گوشت سوت می‌کشه، یکی تورو می‌ذاره لای در و درو بازو بسته می‌کنه تا له بشی و توی سنگین و شکسته و پاره‌پوره، دستِ خالی مقابل همه‌شون قد علم می‌کنی و هم‌زمان که داری با همه‌ی این پدصگا می‌جنگی، در جواب هرکی ازت می‌پرسه: «خوبی؟» یه شصت بالا میاری و میگی: «خوبم، تو خوبی؟»
اگر اشک، حیاتِ یک چشم باشه؛ چشم‌های من خیلی وقته که مُرده.
هم ویو پائینه هم ممبر. دوتا کار می‌تونم انجام بدم تا این‌دومورد بره بالا. یا این‌که چنل «روزمرگی‌های من و آقای دست‌خر» رو ایجاد کنم و توش از خربزه خوردن آقایی عکس و فیلم بذارم و قربون صدقه‌ش برم، یا این‌که بگم مذاکره خیانت است و این داستان به رهبر رشید تحمیل شده و رهبر مظلوم است و مسئولین خیانتکاراند و بلابلابلابلا.