اصلیِ تو بودی مرد من . .
که خسته بودی ولی بخاطر من ادامه دادی
بقیه حتی نمیتونن ادای تو رو در بیارن :)🫶🏻
تو زیباترین چشمای دنیا رو داری . .
تو خیلی خوشگلی؛
تو مجموع همه چیزایی که از خدا میخواستمی
دوری ، دعوا و بحث و اختلاف هایی که بینمون هست
باعث کمتر شدن حس من بهت نمیشه
تو همیشه توی قلب من میمونی :)
من با کوچکترین اخم یا ناراحتی تو بهم میریزم
من آیندم و با تو دیدم و قراره با توام بسازیمش
کنارتم، پشتتم ، هواتو دارم🤍
بیشتر لبخند بزن و مواظب خودت باش🥹🫶🏻!