تو زیباترین چشمای دنیا رو داری . .
تو خیلی خوشگلی؛
تو مجموع همه چیزایی که از خدا میخواستمی
دوری ، دعوا و بحث و اختلاف هایی که بینمون هست
باعث کمتر شدن حس من بهت نمیشه
تو همیشه توی قلب من میمونی :)
من با کوچکترین اخم یا ناراحتی تو بهم میریزم
من آیندم و با تو دیدم و قراره با توام بسازیمش
کنارتم، پشتتم ، هواتو دارم🤍
بیشتر لبخند بزن و مواظب خودت باش🥹🫶🏻!
تو را جور دیگر
تو را جدا از هرکس
تو را بیشتر از هرکس
تو را بیشتر از قلبم
دوست دارم🫀؛
مَــنِاو✨
•••
و چه مبارک روزی بود ، لحظه ای که خداوند
مقدر کرده بود تو پا به زندگی من بگذاری . .🤍