راستش نمیگم که همیشه آدم خوش شانسی بودم ،
اما برای داشتن تو بدون اغراق بودم و هنوزم هستم !
تویی که شک ندارم بودنت مثل چشمات قشنگه . .
بودن تو ذوق انگیز ترین چیز توی زندگی منه
من با تو حتی روزمرگیهامم دوست دارم . .
با تو میشه نشست و تا ساعتها به ترک لای دیوار خندید
و میدونی قشنگ ترین جاش کجاست؟
من با تو "خودمو بیشتر دوس دارم"
خیلی بیشتر :)🥺🌿.
شکر برای همین سهم ساده واقعیم از دنیا ؛
همسرم🤍
پسرم👦🏻
و همه چی خلاصه میشه در خانواده :)🫶🏻