تو خیلی قشنگیـا . .
اونقدر که حتی ماه هم قشنگیِ تورو نداره
تو صاحب مهربون ترین قلب دنیایی>>
خوشگلترین چشمای جهان رو داری :)
آرامبخش ترین صدای دنیارو داری
و میدونی قشنگترین نقطهش کجاست؟
اینکه تو مال منی🫀^^
مولانا نمیگه دوست دارم، میگه:
گر تو گرفتارم کنی،
من با گرفتاری خوشم!
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم❤️🩹...