eitaa logo
طلبه انقلابی
224 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
567 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رهبری؛ نقطه قوت جبهه مقاومت در مقابله با استکبار 🔹چرا در سال های اخیر جبهه مقاومت از مسیر اصلی مبارزه با استکبار منحرف نشده است؟ 🔸یکی از شاهکارهای مدیریتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دشمن شناسی و نگاه نافذ همراه با عمق تحلیلی در برآورد و خنثی سازی سناریوهای دشمن در دهه‌های اخیر است. همواره در مدل مواجهه و تقابل اسلام و استکبار در جبهه انقلاب اسلامی و محور مقاومت از جمله راهبردهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمرکز بخشی به نکات و حوزه‌های زیر است: ✔️ اشراف مبتنی بر شناخت و مطالعه دقیق سیر تاریخی سیاست در نظام بین الملل؛ ✔️ رصد هوشمندانه تمامی تحرکات سیاسی، امنیتی، فرهنگی و... نظام سلطه؛ ✔️تعیین مصداق برای هدف گذاری استکبار، که اتم مصادیق آن آمریکا است؛ ✔️ تقویت مداوم مسئله آگاهی و نهضت بیداری در جبهه مقاومت؛ ✔️هویت بخشی مستقل به نیروهای هم پیمان در جریان مقاومت مانند عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و البته وابستگی و اتکای فکری آنان به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی؛ ✔️دمیدن روح اعتماد به نفس و هویت بخشی به گروه‌های مختلف؛ ✔️تقویت روحیه وحدت و ایجاد هم افزایی مؤثر بین جریان‌ها و گروه‌های مختلف مقاومت علی رغم اینکه از اقوام و مذاهب مختلف می باشند؛ ✔️امید بخشی در آینده پژوهی جریان مقاومت و ظلم ستیزی در بطن آن، مبتنی بر آنکه پیروزی از آن محرومین و مستضعفین است.
⭕️آمریکا و سه دهه شکست پی در پی در خاورمیانه 🔹در این سه دهه ای که آمریکا به عنوان یک قدرت فرا منطقه ای، منطقه را به تنهایی اداره می‌کند، رهبری‌اش چه نتیجه‌ای داده است؟ نه امنیتی برای اسرائیل داشته و نه امنیت و عدالتی برای فلسطینی‌ها. طی سه هفته گذشته بایدن و تیم سیاست خارجی‌اش در تقلا بودند بیشترین تلاش خود را انجام دهند بحرانی را مدیریت کنند که ساخته دست خودشان بود. 🔸آنها شبانه‌روز برای محدود کردن آسیب، جلوگیری از گسترش تنش، مهار پیامد‌های سیاسی داخلی و پایان دادن به خشونت تلاش می‌کنند. اما این تلاش ها جز شکست برای تیم کاخ سفید چیزی در بر نداشته است و اکنون برای اینکه این موجود منفور در جهان یعنی رژیم صهیونیستی را از باتلاق جنگ غزه نجات دهد مستقیما وارد جنگ شده و با ارسال تجهیزات نظامی و نیروهای دلتا و به دست گرفتن فرماندهی عملیات حمله زمینی به غزه می خواهد ورق را برگرداند تا شاید از شکست پروژه نظم جدید خود در خاورمیانه با دادن حیات مصنوعی به رژیم کودک کش صهیونیستی از مرگ او جلوگیری کند. لذا آنچه این روزها در غزه اتفاق می افتد محصول و دست بخت 30 ساله آمریکاست نه رژیم صهیونیستی که این سناریو هم به فضل خداوند همچون سناریو ها و برنامه های این سه دهه آمریکا در منطقه ، محکوم به شکست خواهد بود.
⭕️آغاز بازی مقصرسازی در تل‌آویو با مشاهده نشانه‌های شکست! 🔹با آشکار شدن نشانه‌های محرز شکست اسرائیل در نبرد اخیر غزه، انتقادات داخلی علیه نتانیاهو و کابینه جنگی رژیم اسرائیل شدیدا بالا گرفته و انتقادات صریح نتانیاهو از دستگاه‌های امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی، با واکنش تند لاپید، بنی‌گانتز و لیبرمن مواجه شده است. 🔸به بیان دقیق‌تر؛ فروپاشی کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی عملا کلید خورده و بازی مقصرسازی در تل‌آویو آغاز شده است. 🔹نتانیاهو البته در کلید زدن این بازی پیش‌دستی کرده تا شاید بتواند بخشی از حجم انباشته شده نارضایتی و خشم عمومی در اراضی اشغالی علیه خود را بکاهد. 🔸هم‌زمان، بسیاری از افراد به‌ویژه شهرک‌نشینانی که در نزدیکی مرز غزه زندگی می‌کنند، از فقدان توانایی نتانیاهو و همراهانش در پیش‌بینی بزنگاه‌ها و مواجهه با آنها به صورت کامل ناامید شده‌اند. 🔹اعضای حزب لیکود نیز از خط قرمز قبلی خود مبنی بر اتحاد حول نتانیاهو عبور کرده و کودتای نرم اما محسوسی را علیه نخست وزیر شکست خورده رژیم صهونیستی کلید زده‌اند. 🔸فرار به جلوی نتانیاهو و آغاز بازی مقصرسازی او علیه نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونستی اما، بیان‌گر اطمینان او از شکست قطعی در جنگ غزه است، چه، به وضوح دریافته که اهداف اعلامی او از جمله حذف حماس از معادلات امنیتی و جغرافیایی غزه به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. 🔹از سویی؛ در حالی که سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل پس از عملیات غافل‌گیرکننده هفت اکتبر به شکست‌های امنیتی اعتراف کرده‌اند، نتانیاهو تا این لحظه هیچ مسئولیتی را در این خصوص نپذیرفته است. 🔸نتانیاهو به وضوح می‌داند که پایان جنگ غزه مترادف با پایان حیات سیاسی و باز شدن چهار پرونده قضایی علیه اوست، لذا دامنه جنگ را به مثابه سپری دفاعی برای بقای حداقلی و کوتاه مدت خود در قدرت گسترش می‌دهد. 🔹با این حال به‌نظر می‌رسد؛ ساکنان اراضی اشغالی و حتی برخی همراهان نتانیاهو توان همراهی با او در این بازی خونین را از دست داده‌اند، به ویژه اینکه بر اساس شواهد و قرائن میدانی، در هم شکستن نتانیاهو و اسرائیل بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که استراتژیست‌های حزب لیکود تصور می‌کنند.
⭕️نمایی از وضعیت تجمعات اعتراضی و حمایتی از فلسطین و اسراییل در سطح جهان 🔹از ابتدای شروع جنگ اسرائیل و فلسطین در ۷ اکتبر، موجی از اعتراضات را در سراسر جهان به راه افتاده و تا تاریخ ۲۷ اکتبر نزدیک به ۴۲۰۰ مورد تظاهرات در این خصوص در نقاط مختلف جهان به ثبت رسیده است. 🔸از این تعداد ۳۷۰۰ تظاهرات در حمایت از فلسطین (۹۰ درصد تظاهرات) و ۵۲۰ تظاهرات در حمایت از اسراییل (۱۳ درصد تظاهرات) برگزار شده است. 🔹ایالات متحده آمریکا بیش از ۶۰۰ تجمع و رویداد حمایتی، از این حیث در صدر کشورهای جهان قرار دارد. اکثر تجمعات در آمریکا نیز در حمایت از فلسطین بوده است.
⭕️ثمرات حمله های موشکی یمن و عراق به اسرائیل 🔹نسل کشی رژیم صهيونيستي و سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای عربی، جبهه مقاومت در عراق و یمن را وارد درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی کرد. این جبهه با پرتاب موشک و پهپاد عملا وارد جنگ با رژیم صهيونيستي در حمایت از غزه شد. برخی از این موشک ها و پهپاد توسط عربستان، مصر و اردن رهگیری و پیش از رسیدن به مقصد منهدم می‌شود. 🔸 این حملات با احتمال رهگیری فواید زیر را دارد: 1️⃣ برخی از این موشک ها و پهپادها به مقصد می رسد ولی سانسور می شود. 2️⃣ اعلان حمایت از مردم فلسطین 3️⃣گشوده شدن جبهه جدید برای رژیم صهیونیستی 4️⃣انحراف ذهن رژیم صهیونیستی از غزه 5️⃣ پراکنده شدن نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی 6️⃣ معرفی چهره کریه کشورهای عربی مدعی حمایت از غزه ولی ایستاده در جبهه رژیم صهیونیستی 📱صالح ابوعزه، وکیل فلسطینی و پژوهشگر مسائل سرزمین‌های اشغالی، در توئیتی می نویسد. 🔹یمن «اس‍رائ‍یل» را مورد هدف قرار می‌دهد؛ عربستان و مصر و اردن مانع این هدف‌گیری می‌شوند[ آن را رهگیری و منهدم می‌کنند]. 🔸عراق «اس‍رائ‍یل» را مورد هدف قرار می‌دهد؛ اردن مانعش می‌شود. ای عرب! حالا برای همه روشن شد که این مثلث رذالت عربستان، اردن ومصر، اولین خطوط دفاعی «اس‍رائ‍یل» هستند؟!
⭕️چرا آمریکا خواهان توقف جنگ میان اسرائیل و حماس نیست؟ 🔹 دموکرات‌ های مترقی در آمریکا، مقامات عرب و حتی بعضی از دیپلمات‌های آمریکایی دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را برای کمک به پایان جنگ اسرائیل و حماس تحت فشار قرار داده اند اما کاخ سفید حداقل تاکنون خواستار توقف این جنگ نبوده و از سوی دیگر احتمالا تل آویو نیز از این خواسته واشنگتن پیروی نخواهد کرد. 🔸 نشریه آمریکایی پولیتیکو در تحلیلی با بررسی اینکه ایالات متحده آمریکا به دلایل مختلف اسرائیل را برای قبول آتش‌بس در جنگ با حماس تحت فشار نمی‌گذارد، نوشته است: مقامات آمریکایی در موضع‌گیری‌های خود در قبال جنگ حماس و اسرائیل چهار هدف را مشخص کرده‌اند که شامل حمایت صریح آمریکا از اسرائیل، جلوگیری از گسترش این درگیری به خارج از نوار غزه، آزادی بیش از ۲۰۰ زندانی در اسارت حماس و کمک به کاهش سطح بحران انسانی در غزه است. 🔹 توقف جنگ میان حماس و اسرائیل در این فهرست نیست.نبود توقف جنگ در اهداف آمریکا به این دلیل است که واشنگتن با هدف ادعایی اسرائیل یعنی نابودی حماس، موافق است.
⭕️260 میلیون دلار، هزینه روزانه جنگ اسرائیل علیه غزه 🔹بلومبرگ نوشت که جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۰ میلیون دلار روزانه به اقتصاد تل آویو تحمیل می‌کند. 🔸این جنگ برای اسرائیل گران‌تر از آن چیزی است که ابتدا پیش‌بینی می‌شد و بر منابع مالی عمومی فشار وارد می‌کند.
بسم الله الرحمن الرحیم 🟢پاسخ هایی فهرست وار بر چرایی مرگ بر آمریکا 👈کودتای نظامی آمریکا بر علیه دولت مصدق و سرنگون کردن آن دولت در سال ۱۳۳۲ه ش 👈 ایجاد دیکتاتوری و خود رایی در تأسیس و فعالیت امپراتوری های رسانه ای و ممانعت از رسیدن صدای مظلومان به دنیا 👈دولتی که نسل کشی بویژه هر جایی که بویی از مسلمان و شیعه بودن آنها به مشام برسد،رویه معمول و مرسوم آنها بوده و هست نمونه ملموس و مشهود آن نسل کشی مردم فلسطین و غزه است 👈ترورهای کور و بر اساس برنامه سیا و موساد برای ضربه زدن به ملت های در حال پیشرفت و استخوان در گلوی استعمار و استثمار ،در جمهوری اسلامی ایران ترور بیش از ۱۷هزار شهید موید مطلب است. 👈 نژادپرستی و احیای اپارتاید نژادی در دنیای امروز با بهانه های واهی و غیر انسانی مثل پلیس آمریکا و برخورد با سیاه پوست آمریکایی جرج فلوید 👈تحریم علمی و پژوهشی دانشمندان ملت های مختلف به منظور سلطه بر علوم و استثمار ملل جهان و عدم اجازه تحقیق و پژوهش علمی برای اندیشمندان 👈تحمیل جنگ بر ملتهای مختلف دنیا بویژه مسلمانان با هدف کشتن مسلمانان و فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی و... و در مورد جمهوری اسلامی ایران تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی بر ملت تازه انقلاب کرده با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران 👈تحریم های دارویی و درمانی و پزشکی از جمله داروی بیماری پروانه و...و ساخت آن توسط نخبگان علمی کشور و پاسخی دندان شکن به آمریکا و غرب و اثبات توانمندی و اقتدار علمی کشور 👈ترور مرد میدان مبارزه با ساخته های استکبار آمریکا از جمله داعش ،سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی 👈جنایات و خیانت و خباثت های در گستره جهانی و غارت اموال و دارایی‌های ملت های مسلمان و غیر مسلمان در قاره اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا و... 👈استفاده ابزاری از سازمان های بین المللی و جهانی و حقوق بشر در جهت پاسداری از منافع خود و استثمار ملت های دیگر 👈ایجاد کشورهای وابسته به خود با اهداف تامین اهداف سیاسی و اقتصادی و نظامی و...مثل گینه بیسائو و ...با هدف رای به اهداف آن کشور در سازمان های بین المللی