eitaa logo
طلبه انقلابی
212 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
588 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳انتخاب صالح ترین
⭕️اشراف اطلاعاتی رمز پیروزی در میدان ..... 🔹حجم کثیری از اسناد و اطلاعاتی که با اقدامات پیچیده نهادهای اطلاعاتی کشورمان از رژیم صهیونیستی به دست آمده است قدرت محور مقاومت را در میدان نبرد علیه رژیم تروریستی صهیونیستی دوچندان کرده است تا حدی که این اشراف اطلاعاتی بر ضعف های موجود در سیستم صهیونیستی موجب عملیات های دقیق و موفق در میدان شده و دشمن صهیونیستی را به شدت گیج و در شوک عملیات ها قرار داده است،به نحوی که سرعت تحولات میدانی آنچنان بالاست که فرصت برای تحلیل و تصمیم گیری و بازی سازی را از دشمن گرفته است. اما اینجا در اتاق عملیات مشترک همه چیز طبق برنامه و گاهاً با دلاورمردی ها و شجاعت مردان مقاومت با روحیه آسمانی خود، فراتر از تصور عمل کرده اند این شکاف اطلاعاتی گسترده که منجر به عملیات بزرگ و تاریخی «طوفان الأقصی» گردید و راه آزاد سازی فلسطین و فتح قدس را سرعت بخشید. 🔸این اطلاعات به دست آمده بسیار مهم از رژیم صهیونیستی آن چنان دقیق، ارزنده و راهبردی هستند که گروه های مقاومت در فلسطین با قدرت و کوبنده عملیات طوفان الاقصی را که از سال گذشته توسط نخبگان امنیتی نظامی محور مقاومت طرح و نقشه ریزی شده بود را عملیاتی کردند. 🔹استفاده موثر و عملیاتی از این اطلاعات محرمانه و راهبردی به دست آمده، و همچنین چراغ سبز تهران موجب افزایش حجم آتش و تلفات گیری بالا از دشمن صهیونیستی شد؛ به گونه ای که بر خلاف اصول همیشگی محور مقاومت در عملیات ها، در این عملیات ضربه اول بسیار کورکننده و گیج کننده بود. 🔸همچنین با کسب این اطلاعات مهم و همچنین استعداد موجود در کلیه یگان های مقاومت، نگرانی بابت مولفه زمان و طولانی شدن آن دیگر وجود ندارد. «فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَنْ يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️چرا من و تو را تعطیل کردند؟ 🔹سیزده سال پیش جریان معاند سلطنت طلب و البته پشتوانه بهائی، شبکه تلویزیونی من و تو را راه اندازی کردند.شبکه ای که در آغاز با هدف و تبلیغ نوعی از لایف استایل و تلاش برای سبک زندگی مدرن پا به عرصه رسانه ای دنیا گذاشت.گردانندگان پشت پرده این شبکه آرام آرام منویات پلید خود را نشان دادند و نقاب از چهره برداشتند و بصورت زیرپوستی به تبلیغ سلطنت و سفیدشویی از چهره رضاخان و تطهیر خاندان پهلوی پرداختند و بعداز آن به سراغ ساخت برنامه هایی بدنبال مظلوم نمایی و تحریف تاریخ ایران رفتند.دلیل اصلی اینکه چرا سردمداران این شبکه به بهانه نداشتن منابع مالی به کار خود پایان دادند این است که طی این سیزده سال و بخصوص در پاییز سال 1401 دریافتند که نقشه های آنان طی این مدت نقش برآب شده و مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که بخواهند بازیچه دست جماعتی مزدور شوند و فهمیدند مردم ایران علیرغم تمامی نارضایتی ها و مشکلاتی که دارند برانداز نیستند و اینجا بود که دریافتند دیگر حنایشان رنگ ندارد.قطع به یقین تامین کنندگان منابع مالی شبکه من و تو دلسوز و هواخواه مردم ایران نبودند بلکه جاسوس ها و ضدانقلاب هایی بودند که صرفا به دنبال اهداف منفعت طلبانه ی خود قدم به این عرصه گذاشته بودند و سعادت مردم ایران و رفاه آن ها برایشان ارزشی نداشت. 🔸به هر حال این شبکه تمام شد اما وظیفه مسئولین و سیاستگذاران ایرانی این است که بدانند هجمه های ضدانقلابی تمام شدنی نیست و لذا باید بر آموزش همگانی برای نسل جوان کشور خارج از رویه ها و شیوه های مرسوم و متداول اقدامات لازم را بعمل آورند تا این نسل در برابر این هجمه ها واکسینه شود.
⭕️بصیرت انقلابی و ناکامی ائتلاف نفاق و استکبار 🔹همواره هر گاه اسلام توانسته است نظر اکثریت جامعه را بدست بیاورد جریان نفاق هم با پدیدار شدن حکام و بزرگان اسلام رشد کرده اند و خود را در زمره افراد مومن و معتقد جا زده اند. 🔸اولین روز های حاکمیت پیامبر(ص) به عنوان اولین حکومت اسلامی هم همین گونه مواجه با منافقین بود به طوریکه قرآن کریم در مورد خطر آنها به پیامبر فرمود: لا تعلمهم نحن نعلمهم-تو آنها را نمی شناسی ما آنهار را می شناسیم. 🔹در ادوار مختلف، چه آنگاه که حاکمان سرزمین های اسلامی نظیر پیامبر و امیر المومنین بودند و چه آنگاه که منافقین با چهره به ظاهر اسلامی بر سرزمین های اسلامی حکم رانده اند نفاق به صورت های مختلفی ظاهر گشته است و همواره خود را ترمیم کرده و روش جدید تری را برای به دست گرفتن سرنوشت مردم اتخاذ کرده است بطوری که مشاهده می شود در زمان حاکمیت معاویه نفاق ایجاب می کرد که معاویه نماز بخواند، منبر برود و مردم را به تقوای الهی توصیه کند و دوره کنونی انقلاب اسلامی هم منافقین به صورت های مختلف چهره عوض کردند که در هر دوره به نوبه خودش ضربه هایی به جامعه اسلامی وارد کرده اند هر چند که ملت با بصیرت ایران اسلامی هر بار توانسته اند منافقین را ناکام بگذارند، در این میان انتخابات اسفندماه یکی از حساس ترین فراز های تاریخ انقلاب اسلامی است که ان شاء الله ملت با بصیرت با حضور پرشور خود، نقشه های پیچیده ائتلاف منافقین و استکبار را نقش بر آب خواهند کرد.
⭕️وقتی حکام سعودی سر عقل می آیند 🔹پادشاه و ولیعهد سعودی در پیامی به رئیس جمهور ایران ، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. 🔸نکته جالب این که بن سلمان تا همین چند سال پیش، معتقد بود ایران به دنبال تلاش جهت ظهور امام دوازدهم شیعیان است و نمی شود با آن تعامل کرد و همچنین به صراحت اعلام کرد جنگ را به داخل این کشور می کشاند. 🔹اما تهران با صبر و حوصله و حمایت از متحدش در یمن، سعودی را به این نتیجه رسانید که جنگ افروزی هایش به ثمر نمی رسد و باید واقعیتی به نام محور مقاومت را بپذیرد. 🔸البته مدعیان کم سواد اما پرمدعایی مثل محمود سریع القلم هم بودند که ادعا کردند ایران برای تعامل با سعودی، یمن را معامله کرده است. 🔹حال که حدود یکسال از برقراری مجدد روابط میان ایران و سعودی گذشته، بهتر می توان قضاوت کرد که کدام کشور از سیاست های خود کوتاه آمده است.
مراسم یکمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید احمد حجازی شادی روحشان صلوات •┈••••✾•🌿🌸🌿•✾•••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗳مگه رأی دادن امنیت میاره؟!
⭕️انقلاب؛ عامل اعتلای «بخش خصوصی» 🔹رهبران انقلاب اسلامی از ابتدا -بر اساس فقه اسلام- مالکیت خصوصی را گرامی داشته‌اند. امام خمینی(ره) بارها در دهه‌ی 1360 تذکر دادند که دولت جایی که بازار توان ورود دارد، مداخله نکند. رهبر معظم انقلاب نیز -که آن روزها رئیس‌جمهور بودند- اقدامات موثری در برابر طرفداران «مصادره‌های افراطی» انجام دادند. پس از آن نیز آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) همواره مهم‌ترین پشتیبان توسعه و توان‌بخشی «بخش خصوصی» بودند. این جایگاه ویژه‌ی بازار، مالکیت خصوصی و اقتصاد مردمی در نگاه امامین انقلاب باعث شده است روندها و آمارهای خوبی از ارتقا و اعتلای بخش خصوصی در کتاب تاریخ اقتصاد ایران به‌ثبت برسد. صادرات غیرنفتی ایران از 500 میلیون دلار در سال 1357 به حدود 45 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 1400 رسیده است و موجودی سرمایه خالص بخش صنعت نیز از 8.2 هزار میلیارد تومان به 26.3 هزار میلیارد تومان (به قیمت ثابت سال 1376) ارتقا یافته است.
⭕️صعود 45 ساله 🔹انقلاب اسلامی اگر چه انقلابی اقتصادی نبود اما از همان ابتدا رهبرانش، به دنبال بهبود وضع رفاه عموم مردم بودند. امام خمینی(ره) آرمانش، ایجاد صنعت غیروابسته و قوی بود. به همین خاطر همواره در دوران پهلوی به صنعت وابسته‌ی مونتاژی انتقاد می‌کردند. رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر ضرورت و اهمیت اقتصاد تاکید کرده‌اند. در دهه‌ی 1390 هر سال، شعار سال را اقتصادی تعیین کردند. بارها اعلام کردند که اولویت اول کشور تا اطلاع ثانوی اقتصاد است و در بیانیه‌ی گام دوم نیز تاکید کردند که اگرچه اقتصاد هدف نیست اما وسیله‌ای است که بدون آن نمی‌توان به اهداف انقلاب اسلامی دست یافت. با این توضیحات، این پرسش ایجاد می‌شود که عملکرد انقلاب اسلامی در حوزه‌ی اقتصادی چگونه بوده است. پاسخ اجمالی آن است که نسبت به روز آغاز انقلاب و نسبت به عملکرد پهلوی، وضعیت اقتصاد بهبود چشمگیری داشته است و توفیقات اقتصادی جمهوری اسلامی قابل قیاس با پهلوی نیست اما در مقایسه با آرمان‌های انقلاب و مطلوب مدنظر رهبران انقلاب، هنوز فاصله بسیار است.
🗳 در همه مراحل حساس، نظر مردم تعیین کننده است
⭕️بایدن نتانیاهو را «احمق» توصیف کرد 🔹شبکه ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که بایدن در محافل شخصی از نتانیاهو ابراز عصبانیت کرده است. 🔸این شبکه به نقل از ۵ منبع آگاه نوشت که بایدن نسبت به ناتوانی خود برای ترغیب اسرائیل به تغییر تاکتیک‌های نظامی در غزه، در حضور افرادی از جمله حامیان این عملیات ابراز ناامیدی کرده است. 🔹به گفته سه منبع آگاه، بایدن همچنین در دست کم ۳ رویداد اخیر اینچنینی نتانیاهو را احمق خوانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️یکی دیگر از زحمات دولت رئیسی؛ رکورد 20 ساله ترانزیت ایران شکست 🔹بر اساس داده‌های گمرک ایران حجم ترانزیت کشور در ۱۰ ماهه ۲/۱۴ میلیون تن بوده است. 🔸براساس گزارش رسمی گمرک ایران، حجم ترانزیت خارجی کشورمان در 10ماهه امسال به 14.2 میلیون تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 29 درصدی داشته است.
⭕️فراز و نشیب تولید نفت ایران از ۲۰۰۰ به بعد 🔹طبق آخرین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، تولید نفت ایران به ۳.۲ میلیون بشکه در روز رسیده است که بیشترین در ۵ ساله گذشته می‌باشد. 🔸ظرفیت تولید نفت ایران روزانه ۳.۸ میلیون بشکه است و طبق گزارش شرکت نفت ایران هم‌اکنون ۳.۴۵ میلیون بشکه نفت تولید می‌کند.
🗳 مسئله اول در انتخابات؟!
⭕️خان یونس به باتلاق صهیونیست‌ها بدل شده است 🔹سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ارتش اسرائیل از وضعیت سختی در خان یونس رنج می‌برد. 🔸براساس این گزارش ارتش در کمین بسیار بزرگی قرار گرفته و از این رو وضعیت ارتش مساعد نیست. در همین ارتباط گفته شده که حداقل ۱۱ نیروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این عملیات کمین به هلاکت رسیده‌اند. 🔹رسانه‌های عبری زبان افزوده‌اند که انتقال اجساد سربازان کشته و زخمی پس از عملیات کمین حماس چندین ساعت به طول انجامیده استاین گزارش درباره آشفتگی ارتش اسرائیل در آستانه حمله زمینی به رفح اعلام شده است. حمله‌ای که با واکنش‌های بسیار گسترده و منفی در جامعه بین‌المللی روبه‌رو شده و بسیاری از کشورها خواستار متوقف کردن اسرائیل برای حمله به رفح واقع در جنوب نوار غزه شده‌اند.
⭕️ انفجار در کدام خط انتقال اتفاق افتاد؟ 🔹خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است. 🔸این انفجار در گردنهٔ حلوایی شهرستان بروجن در نزدیکی شهر گندمان اتفاق افتاد. 🔹صدای انفجار و نور شعله‌های آتش تا شعاع ۶۰ کیلومتری دیده شد. 🔸مدیر مرکز راهبری شبکه گاز: انفجار در خط لولهٔ بروجن - شهرکرد خرابکارانه بود 🔹در تامین گاز کشور مشکلی نداریم؛ مشکل ایجاد شده در چند روستای نزدیک به محل حادثه هم به‌زودی برطرف می‌شود.